2012 m. kovo 21 d., trečiadienis

Paieškose - duonos receptas

Pastebėjau, kad man visai sekasi atrasti visokius virtuvės atradimus ir savo patarimais užkrėsti žmones šio bei to paskanauti ar kažkur apsilankyti. Žinia, dabar jau yra užtektinai "patarėjų" internete, kurie viską žino, viską iš eilės valgo, bando, vertina ir turi savo nuomonę. Bet svarbiausia, atvirus ir nuoširdus žavėjimasis, pojūtis- tavo paties įsitikinimas, kad kažkas gali nustebinti. O kai mane nustebina, tai aš būnu gatava tuo įtikinti visą aplinkinį pasaulį. Nes moku nuoširdžiai ir naiviai tuo džiaugtis, žavėtis.

Šios dienos mano atradimas - duonelė prie sriubos vienoje iš Vilniaus kavinių. Taip, ne koks nors mokslinis, stebinantis faktas, citata gudraus žmogaus ar nuveiktas žygdarbis. Atradimas - duona. Man rodos tokios nesu valgiusi niekada ir niekur. O kas keisčiausia, daugiau ten niekas burnoje nepatiko, išskyrus Ją.

Briusly, mėgstamas Vilniaus dabitų ir hipsterių kabokėlis, niekada manęs nežavėjo. Dienos pietūs čia-visai man neįspūdingi, kaip bandė įrodyti pažįstami. Maistas iš meniu-kiek brangokas. Bet šiandien prie sriubos valgyta bandelė-kažkas iš virtuvinio rojaus pasaulio. Gaila, kad nežinojau to iš pradžių, būčiau užsisakiusi dvi sriubas, kad tik tos bandelės gauti dar. Su niekuo nepalyginama, švelnaus skonio ir minkštumo, nei tai saldi, nei duoniška, lengva, mielinė, šviesi šviesi, daili. Dabar mano didysis klausimas- kaip sužinoti jos receptą ir pasigaminti namų sąlygomis? Ar šiai virtuvei vadovaujantis virtuvės mitų griovėjas išduotų paslaptį? Ar galima eiti ir tiesiai paklausti? O gal galima desėtką tiesiog nusipirkti?
Sekantį kartą užsukiu dar. Ir tik dėl jos.Ir nieko čia frykiško, manau.

Panašiai jau man nutiko ir su bulvytėmis Marso kaboke Trakų g. Tokių dar man rodos nesu valgiusi. Dieviško skonio ir vertos cholesterolinio grieko. Patiekamos su skaniais padažais, naminiais ar kokiais..Dėl jų užsisėdėjau ir praleidau baleto pamoką. Po to visiems iš eilės gyriau, pasakojau, kad net seilės rinkosi.
Dabar beliko nusivesti dar porą žmonių ir pasižiūrėti, ar čia tik man vienai tokie stebuklingi atradimai tenka.
Jei taip, galėsiu netrukus pradėti rinkti pinigus už šių vietų reklamą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą