2011 m. gruodžio 2 d., penktadienis

Keisti norai

Šiandien perskaičiau neįtikėtinai įdomią istoriją, kaip atsirado vieno gamintojo moteriški skaistalai:

"Kartą į mano saloną  užsuko vyriškis – labai ekstravagantiškas, pasipuošęs pelerina, akivaizdžiai nestokojantis pinigų. „Noriu, jog sukurtumėte skaistalus, atkartojančius mano meilužės rausvumą po sekso“ – pareikalavo jis. „Betgi kaip aš jį atkartosiu – norėsite jog palaukčiau?“ – nusistebėjau. „Ne, aš jus supažindinsiu“ – ir iš tiesų, vėliau jis pristatė savo mylimąją, kurią išvydusi buvau priblokšta.
Tokio veido – itin balto, itin tamsiais antakiais, įrėminto juodų plaukų, be jokios kosmetikos, su vienintele puošmena – natūraliu skruostų rausvumu, man nebuvo tekę matyti. Ji atrodė tarsi atkeliavusi iš XVIII amžiaus!"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą